De eerste 2 dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Britt Krijntjes - WaarBenJij.nu De eerste 2 dagen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Britt Krijntjes - WaarBenJij.nu

De eerste 2 dagen!

Blijf op de hoogte en volg Britt

31 Augustus 2019 | Nederland, Nederland

Jaaa! We gaan vertrekken vandaag is de dag 29 augustus. Nog lekker met familie geluncht en op naar Schiphol. Poeeeh en wat viel dat afscheid zwaar dat hielden we natuurlijk niet droog, maar alles voor dit mega avontuur. Bij de koffers inchecken beide koffers 300 gram te zwaar, maar gelukkig was dit geen probleem en hoefde er niks uit. Toen we door de douane heen waren lekker mac donolds gegeten en naar de gate, want we waren wel heel zenuwachtig. Om kwart voor 8 mochten we gaan boarden en om half 9 zouden we gaan vliegen. Eenmaal in het vliegtuig werd het kwart over 9 door extra controles! Maar daar gaan we hoor onderweg naar een enorm speciale en bijzondere reis. Na de laatste 2 uur een beetje vervelende vlucht te hebben gehad en het chaotische gedoe op het vliegveld in Nairobi. Stond Marielle ons op te wachten in Kisumu. Ze haalde ons op om even te gaan pinnen, hierna gingen we naar het huisje alle koffers weg gezet. Onze 2 andere lieve begeleidsters ontmoet en hierna een simkaartje gehaald, boodschappen gedaan en heerlijke kip loempia’s gegeten. Op de terug weg met de TukTuk langs de sloppewijken gereden en dat was wel iets heel bijzonders om te zien. Ook heb ik het boek van de familie, vrienden en kennissen opgemaakt wat super lief allemaal brieven die ik kan lezen als ik het moeilijk heb, tijdens het lezen hield ik het al niet droog hihi.We gaan lekker slapen nu want zijn helemaal uitgeput

Zaterdag. Aah lekkeer 12 uur geslapen. Ik denk dat we het nodig hadden. Vandaag hebben we grote boodschappen gedaan voor Rangala en naar de markt. Ik ga hier echt super veel dingen kopen haha. Het is echt geweldig. Ik heb een paar slippers, 3 sleutelhangers, een heuptasje, portomonee en oorbellen. We hebben toen we terug kwamen even met onze voetjes in t water gezeten en daarna heerlijke spaghetti gegeten. Nu even filmpjes kijken en spelletjes spelen.

  • 31 Augustus 2019 - 19:01

    Simone Janssen:

    Wat een super avontuur en wat fijn dat je zulke goede en live begeleidsters hebt. Dikke knuffel mama

  • 31 Augustus 2019 - 20:57

    Ome Hans:

    Al zoveel avonturen mee gemaakt in twee dagen. De rondleiding via de app was luuk nu hebben wij ook een voorstelling hoe jij daar drie maanden mag genieten van de omgeving mensen en het huisje. Nu ga ik stoppen want ik moet mijn spullen voor morgen ochtend klaar zetten want we gaan om acht uur weer lekker fietsen. Groetjes en dikke kussen van Ome Hans.

  • 01 September 2019 - 11:50

    Cisca :

    Dit zijn nog maar 2 dagen! Heerlijke mensen om je heen die jullie gaan begeleiden is super.
    Geniet dikke kus van dat gekke mens

  • 02 September 2019 - 13:11

    Karin Krijntjes:

    Super leuk om te zien dat jullie nu al zo genieten, dat beloofd nog meerdere leuke filmpjes en foto’s. Wij genieten van een afstand mee

  • 02 September 2019 - 19:07

    Jean-Paul :

    Hoi Britt,

    Heel erg leuk om al jullie verslagen zo te lezen. Tot op heden allemaal dezelfde belevenissen, maar ieder beschrijft het op zijn eigen manier.
    Schitterend om zo'n boek mee te krijgen, maar hopelijk hoef je het niet te bekijken als je het moeilijk hebt, maar juist ook bij alle leuke omstandigheden.
    Het afscheid op Schiphol was bijzonder, zeker met alle emotie die er dan vrijkomt. De komende dagen opnieuw afscheid nemen, maar gelukkig nog 2 schoolgenoten direct in je buurt. Toch zal het ff wennen zijn.
    Succes met alles wat gaat komen en vooral genieten!

    Groetjes,

    Jean-Paul

  • 05 September 2019 - 10:39

    Esther Aantjes:

    Hoi Britt, Leuk om je eerste reisverslag te lezen! Geniet van deze mooie leerzame en fantastische ervaring! Ik kijk uit naar je volgende verhaal. Veel plezier!

Tags: Kisumu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Britt

Hoi Hoi, Ik ben Britt Krijntjes. Ik volg momenteel de opleiding onderwijsassistent niveau 4 op het Kellebeek college in Roosendaal. Via mijn opleiding kan ik 3 maanden gaan stage lopen in Kenia. Ik wil graag mijn ervaring met jullie delen!!

Actief sinds 18 Juni 2019
Verslag gelezen: 349
Totaal aantal bezoekers 5029

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2019 - 25 November 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: