Mijn eerste reis - Reisverslagen van Britt Krijntjes - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Britt Krijntjes - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hoi Hoi,

Eind augustus vertrek ik 3 maanden naar Kenia voor stage. Dit is een kans die ik heb gekregen door het Kellebeek college in Roosendaal en dat liet ik natuurlijk niet aan mezelf voorbij gaan. De reden waarom ik dit zo graag wil? Ik wil natuurlijk zoveel mogelijk van de wereld zien, de cultuur te ontdekken en de kinderen helpen in Kisumu en Rangala. Dit zijn de twee plekken waar we stage gaan lopen. We beginnen in Rangala (het dorp/platteland). Hier verblijven we op een compound (afgesloten terein). Deze periode loop ik stage op de girlschool, na deze 6 weken hebben we een wisselweek. Tijdens deze week kunnen we even een beetje bijkomen en leuke dingen doen zoals: op safari. De laatste 6 weken loop ik stage bij pandipirie in Kisumu. Hier zijn verschillende groepen van kleuters tot jongeren. Ik vertrek 29 augustus en ik kom 25 november terug! Ik hoop dat jullie mij gaan volgen in mijn super gave avontuur.

Liefs Britt

Recente Reisverslagen:

18 November 2019

Maandag tot zondag ;)

17 November 2019

AFTELLEN IS BEGONNEN! :)

10 November 2019

Dagje stage, ziek en een relax weekendje!

04 November 2019

Weekend!!

01 November 2019

Vrij, aflsuiting schooltje, begin straatkids
Britt

Hoi Hoi, Ik ben Britt Krijntjes. Ik volg momenteel de opleiding onderwijsassistent niveau 4 op het Kellebeek college in Roosendaal. Via mijn opleiding kan ik 3 maanden gaan stage lopen in Kenia. Ik wil graag mijn ervaring met jullie delen!!

Actief sinds 18 Juni 2019
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5014

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2019 - 25 November 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: